Marketing w małej firmie

Jak powinien wyglądać marketing w małej firmie?

  • Reklama w Internecie – do najpotężniejszych narzędzi współczesnego marketingu należy oczywiście Internet. Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę, która nie posiada własnej strony internetowej. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z możliwości, jakie daje im Internet i wykorzystują do reklamy popularne portale społecznościowe.
  • Pozycjonowanie stron internetowych – to właśnie pozycjonowanie stron internetowych wpływa na to, jak wiele osób trafi na stronę. Skuteczne pozycjonowanie opiera się na znajomości zasad, jakimi kierują się popularne wyszukiwarki internetowe. Pozycjonowanie warto powierzyć specjalistom.
  • Marketing szeptany – polega na zachwalaniu produktów lub usług danej firmy przez klientów, gdyż wypowiedzi zadowolonych klientów skutecznie zachęcają do skorzystania z oferty.
  • Polecenia klientów – skuteczny marketing to również dbanie o to, żeby klienci byli w pełni zadowoleni z usług firmy. Wówczas istnieje spore prawdopodobieństwo, że polecą ją kolejnym osobom.